Certificat energetic sector 2

Aveti nevoie sa obtineti un certificat energetic in sector 2 sau aveti o lucrare de audit energetic de executat, iar un tarif cat mai avantajos este prioritar pentru Dvs?

Prin completarea formularului de mai jos puteti obtine prin intermediul platformei Evaluari24 – cea mai buna oferta de la 5 auditori energetici locali! Este rapid, comod si gratuit – Tot ce trebuie sa faceti este sa completati formularul de cerere de oferta!

(*completarea formularului constituie doar o cerere de oferta, fara alte obligatii; daca nu sunteti multumit/a de oferte, puteti contacta oricand alti prestatori de servicii)

 

Formular cerere de oferta

 

Audit energetic in sector 2

  • Gasiti un pret pentru bugetul Dvs
  • Obtinerea ofertei este complet gratuita
  • Economisiti timp, energie si bani
  • Este simplu si comod
  • Doar experti verificati
  • Oferta este creata rapid

Ce este certificatul energetic?

Certificatul energetic reprezinta un document care va fi obtinut inainte de a vinde, inainte de a cumpara sau atunci cand inchiriem o locuinta. Este un act esential care atunci cand lipseste se poate sa provoace batai de cap – chiar si anularea contractului intre cele doua parti care realizeaza un contract de vanzare-cumparare sau inchiriere. Un certificat energetic este accesibil de obtinut, insa doar recurgand la experti autorizati in acest sens – auditori energetici autorizati. Modul prin care se primeste certificatul este foarte rapid, in general, doar 24 de ore fiind de ajuns.

Proprietarul sau administratorul cladirii trebuie sa detina dar si sa puna la dispozitia auditorului energetic planul arhitectural al cladirii, ale apartamentului, in conformitate cu fisa de cadastru OCPI sau din documentele de instrainare ale imobilelor. De asemenea, trebuie sa prezinte si informatii in ceea ce priveste istoricul cladirii, astfel incat sa fie prezentate orice informatii in legatura cu eventualele reparatii sau modificari ale spatiilor.

Auditorul energetic va adauga la fisierul pentru elaborarea actului planul de incadrare in zona al cladirii prin intermediul caruia trebuie sa fie amintite si punctele cardinale, planurile arhitecturale care au in componenta subsol, parter, etaj curent, etaj superior, planuri cu sectiuni transversale si longitudinale precum si planuri pentru instalatiile de apa calda de consum si de incalzire. Sunt relevante si releveul apartamentului, informatii ce in ceea ce priveste constructiile peretilor, de planseul peste subsol, de planseul de sub terasa, mansarda, dar si fisele tehnice ale centralelor termice, caloriferelor si tamplariei termoizolante.

Certificat energetic sector 2 – Informatii despre obtinere

Pregatirea unui certificat energetic poate dura cel mult 3 zile, in scenariul in care nu se impun si evaluari aditionale, si are un cost redus. De asemenea, documentul are o valabilitate de maxim 10 ani in scenariul in care nu se fac modificari semnificative, ideal pentru persoanele care opteaza sa isi inchirieze apartamentul.

In cazul in care acea cladire pentru care se obtine un certificat energetic este incadrata in clasa superioara A sau chiar B, consumul total este scazut si perfect pentru o familie pentru care fiecare ban conteaza. Pentru celelealte clase de eficienta energetica, pe cat se inainteaza in alfabet, cu atat si cantitatea de energie necesara va fi mai mare. Compunerea actului se face in fond, in functie de sistemul de constructii si al instalatiilor de incalzire, de preparare a apei de consum, de climatizare si ventilare, de iluminat artificial, dar si in functie de documentele care sunt puse la dispozitia specialistilor.

Conform legislatiei existente, certificatul energetic trebuie inmanat de catre cel care vinde sau proprietar aceluia care va inchiria sau celui care cumpara inainte de intocmirea contractului de vanzare-cumparare sau de inchiriere, in original. Este de preferat sa se lucreze cu un auditor energetic care detine experienta in in aceasta privinta, care sa intocmeasca nu numai foarte rapid hartiile necesare, ci sa puna accent si pe analizarea completa a aspectelor obligatorii in cadrul acestuia.

Cat dureaza eliberarea unui certificat energetic sector 2?

Un certificat energetic este obtinut urmand cativa pasi foarte usori: beneficiarul ia legatura cu auditorul energetic, decid impreuna detalii importante, spre exemplu ora si data vizitei care va avea loc la locul constructiei, dar si documentele necesare de care va fi nevoie, etc. In final, va avea loc vizita propriu-zisa la cladire, iar la final, specialistii analizeaza documentele care le-au fost oferite si elementele luate la cunostinta pe durata intrevederii. In cele din urma, se intocmeste acel certificat energetic sector 2, dupa care se face plata si eliberarea acestuia.